با حضور امیر هادیان؛ سالن پرواز پایگاه هوایی قیام افتتاح شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

سالن پرواز پایگاه هوایی قیام افتتاح شد

 
 سالن پرواز پایگاه هوایی قیام با حضور فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل زا  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان مهدی هادیان فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری، رئیس عقیدتی سیاسی و فرمانده حفاظت اطلاعات این یگان، سالن پرواز پایگاه هوایی قیام مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم سرهنگ خلبان حیدری فرمانده پایگاه هوایی قیام گفت: تعامل پایگاه قیام و دانشگاه هوایی شهید ستاری همواره موجب ارتقا ظرفیت های موجود و انجام آموزش های تئوری و عملی بهتر شده است.

وی اضافه کرد: اساتید و دانشجویان دوره آموزشی خلبانی تمام همت و تلاش خود را برای آموزش ایمن و پروازهای موفق بکار می گیرند تا بتوانیم با تربیت نیروهایی متخصص و متعهد گام موثری در جهت ارتقاء دائمیامنیت هوایی کشور برداریم.

فرمانده پایگاه هوایی قیام آمادگی خلبانان آموزشی این مرکز را مرهون آموزش های نظری استادان دانشگاه هوایی شهید ستاری دانسته و تصریح کرد: آموزش عملی این دوره ها موهون زحمات فرماندهان و اساتیدی است که دوره های تئوری را در دانشگاه به دانشجویان آموزش می دهند.

در ادامه فرمانده دانشگاه شهید ستاری به همراه مسئولین این دانشگاه با حضور در خوابگاه دانشجویان و قرارگاه سربازی به دیدار چهره به چهره پرداختند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا